Consultanță închiriere și administrare birouri

Alegerea celor mai potrivite servicii pentru închirierea și administrarea unei clădiri sau a unui birou nu este întotdeauna o misiune ușoară. Pentru a putea lua ce mai bună decizie este adesea nevoie de consultanță de specialitate. Găsirea celei mai bune locații, facilitățile oferite de clădire și de împrejurimi, costuri de administrare avantajoase și un facility management performat sunt detalii extrem de importante.

Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților actuali, GO Management pune la dispoziție următoarele servicii de consultanță pentru firme:

  • consultanță în alegerea și închirierea spațiilor de birouri

  • consultanță în alegerea celor mai potrivite servicii de administrare clădiri

  • consultanță în facility management

  • consultanță în alegere firmă de curățenie

  • consultanță în alegere tehnică, aparatură și echipamente economice

  • consultanță în amenajare și reamenajare spațiu, pentru eficientizare costuri și consum

  • consultanță în contractare servicii de utilități și mentenanță tehnică

  • consultanță în contractare servicii de reciclare

  • consultanță în achiziție consumabile ecologice pentru băi și bucătării

  • consultanță în alegere firmă de contabilitate, audit financiar, softuri specializate.

De multe ori, cheia succesului în administrarea unei firme stă în alegerea celor mai potriviți parteneri cu care să lucrați. De aceea consultanța și externalizarea anumitor servicii este o garanție în plus pentru profesionalismul și calitatea serviciilor pe care le oferiți.

Cui se adresează serviciile noastre de consultanță închiriere și administrare birouri?

Serviciile noastre de consultanță se adresează atât proprietarilor de clădiri de birouri, cât și firmelor interesate de închirierea unui spațiu cât mai potrivit pentru derularea activității.

De aceea, serviciile GO Management oferă:

  • flexibilitate de costuri

  • abordare diferențiată a cererilor

  • analiză detaliată a tuturor aspectelor implicate în închirierea și exploatarea unui spațiu

  • oferte personalizate în funcție de buget și de necesități

  • termene rezonabile de rezolvare a solicitărilor și problemelor semnalate

  • asigurarea unei contractări și comunicări cât mai bune între proprietarii de clădiri și chiriași

  • responsabilitate pentru toate acțiunile angajate.

 

Domeniul afacerilor cunoaște o dinamică accentuată în zilele noastre. Unele firme se extind, altele se reprofilează. Însă toate sunt în căutare de spații care să răspundă cât mai bine nevoilor de moment sau pe termen cât mai rezonabil și care să angajeze costuri cât mai avantajoase.

Tocmai de aceea, compania noastră vine în sprijinul tuturor celor interesați cu servicii de administrare birouri economice și ecologice. Suntem specializați în servicii de consultanță și administrare clădiri și spații de birouri. Căutăm să oferim și servicii de consiliere și expertiză pentru reamenajarea, alegerea și gestionarea cât mai rentabilă a locațiilor.

 

Pentru a vedea modalitatea de lucru și a solicita o ofertă personalizată, nu ezitați să ne contactați!