Administrare birouri

Găsirea mixului perfect între eficiență, operativitate și costuri cât mai avantajoase este miza serviciului de administrare birouri pus la dispoziție de GO Management. Menținerea unui spațiu curat și aerisit, cu instalații și echipamente în perfectă stare de funcționare și asigurarea confortului optim pentru fiecare dintre cei care lucrează în clădirile administrate de noi sunt principala noastră  misiune. Dacă aceste funcții sunt îndeplinite respectând și o serie de criterii de sustenabilitate și acordând grija cuvenită folosirii de soluții ecologice, cât mai prietenoase cu mediul înconjurător, atunci înseamnă că reușim să vă plasăm pe direcția celui mai nou trend în materie de green office management.

Care sunt principalele servicii de administrare birouri aflate în oferta GO Management?

Pentru a reduce consumul de energie, a diminua risipa și a garanta tuturor locatarilor condiții de exploatare a spațiilor cât mai profitabile, aveți nevoie întotdeauna de o firmă de administrare proprietăți cu experiență. O bună organizare și un management competent pot contribui semnificativ la eficientizarea întreținerii și la optimizarea costurilor.
Toate aceste acțiuni trebuie să fie întreprinse conform unui plan cât mai amănunțit și cât mai atent la fiecare detaliu, respectând cu strictețe termenele de verificare impuse și toate normele în vigoare.

Iată care sunt principalele servicii de administrare birouri aflat în oferta companiei noastre:

  • Administrarea contractelor de închiriere
  • Plata utilităților în contul beneficiarului
  • Contabilizarea plăților și taxelor achitate sau datorate
  • Eficientizarea cheltuielilor
  • Supravegherea respectării clauzelor contractuale
  • Angajare servicii de curățenie, secretariat, pază
  • Supravegherea serviciilor de facility management a clădirii în care vă desfășurați activitatea
  • Negociere și renegociere contracte.

Ce includ serviciile noastre de property management?

Atunci când o firmă își desfășoară activitatea într-un spațiu ce acoperă o clădire întreagă sau dispune de mai multe birouri pe care le închiriază altor societăți comerciale, este bine să aveți în vedere apelarea la servicii specializate de property management. O astfel de companie vă oferă suportul necesar pentru a putea administra și gestiona mult mai eficient toate operațiunile și costurile implicate în organizarea întregii activități.

Iată ce includ serviciile noastre de property management:

  • Servicii de administrare a spațiilor disponibile
  • Servicii de închiriere a spațiilor
  • Intermediere în relațiile cu furnizorii de utilități
  • Servicii de mentenanță a clădirilor
  • Servicii de curățenie profesională
  • Servicii de pază și recepție
  • Amenajări și reamenajări interioare
  • Intermediere în relația cu toți chiriașii
  • Servicii de facility management
  • Deratizare, dezinsecție și dezinfecție
  • Servicii de întreținere spații exterioare
  • Reprezentarea intereselor proprietarului în fața autorităților.
  • Colectarea selectivă a gunoiului și valorificarea deșeurilor
  • Servicii ecologice de administrare a clădirilor.

Cui se adresează serviciile noastre de property management și administrare birouri?

Serviciile noastre sunt disponibile, pe bază de contract sau abonament, tuturor firmelor și companiilor interesate de eficientizarea organizării și de optimizarea costurilor. Împreună vom căuta cele mai bune soluții pentru a răspunde cât mai bine nevoilor și intereselor proprietarilor și chiriașilor. Vom pune accent deosebit pe adoptarea de soluții sustenabile, economice și ecologice, care să reducă impactul negativ asupra mediului înconjurător.

Prestăm servicii de property management pentru:

  • Spații comerciale
  • Spații și clădiri de birouri
  • Spații industriale, hale, depozite
  • Case și vile.

Toate aceste servicii pot fi personalizate în funcție de bugetul disponibil, de solicitările și preferințele clienților. Lucrăm cu personal calificat, echipamente profesioniste și soluții ecologice.

De ce să apelați la serviciile GO Management de property management și administrare birouri?

Deoarece, în tot ceea ce facem urmărim să dezvoltăm parteneriate pe termen lung, vom căuta pe cât de mult posibil să vă oferim servicii de calitate, adaptate și cât mai economice din punct de vedere financiar. Dacă alegeți să lucrați cu compania noastră, veți avea parte de:

  • Servicii de administrare și de întreținere realizate de echipe formate din oameni bine pregătiți și cu experiență în domeniu
  • Soluții profesioniste pentru toate serviciile furnizate
  • Economie de timp și resurse
  • Cheltuieli fixe și costuri predictibile.